ALHAMDULILLAH~

Saturday 28 May 2011

hari neh 28.05.2011 sabtu..kak aku daa pon bertunang denganpilihan hati nya..SHAMIR...insyaallah bln 11 nikah...:) dpt jgk aku sebut2 kat org aku de BAKAL ABG IPAR~hahahaha..bkn pe salu dgr org cite je kn...penat 2mmg  laa..xyah ckp!!mcm2..mlm sblm majlis de gk aku terpikir..mcm ner laa kalau2 tbe uma blackout ea???hemm tibe2!esok nye btol2 blackout!hahahaha..sib bek rombongan xsampai lg..ya allah dan nasib baik sekejap je..alhamdulillah..hahhaa...

masa majlis tue jgk langsir rumah terjatuh!runtuh!hahahah..nasibb baik jgk rombongan xsampai lg..syukur2..tuhan permudah kan segalanya..alhamdullilah...lg satu!makeup artis mne??mne makeup artis???lmbt smp!sepatot nye b4 11 siap..sbb rombongan smp kol 11..skg lg 5mnt ko 11!!how??!! aku pnye mara..satu kemah aku pusing!(padahal dok lua uma je)hahaha

tapi sume siap wlpn not on time.....hehehe..mlm 2 aku wat sign NO ENTRY!ALAA2 kolaj gitu..hampeh jdk pe ntah..kui3!!!!boleh laa takat nak tutup jalan,tp de gak motor gatai nak lalu..pdn mke ang aku ckp degil nak gk lalu..haa lalu2..pada hal daa xley lalu,sbb time 2 mlm dye xnmpk org pasang kemah..daa kne u turn..hahahaha!!!

lg2 ape aku nak cite???ish mmg pengalaman laa...hahaha..pic sila view di FB ye....

PALING XBOLEH BLAA!BAJU AKU KOYAK!!!ya allah..nak nges siot...2 laa akibat beli bju RM49!murah xde kualiti..amek ko!kn daa koyak!tobat xmau bli bju murah daa!!!haaa...:(

tp yg pntg sume berjalan dgn lancar,alhamdulillah :)

0 comments: